måndag, september 21, 2009

Par i par

Los Angeles

Stockholm

8 kommentarer:

Sintran sa...

Är ett stort fan av dina bilder.

Ställer du in kameran för Sv/V eller gör du det i datorn? RAW eller jpeg? Vad använder du för program i datorn? Photoshop? Lightroom? iPhoto?

Sneglar du på en M9 ?

/A

***RHEBORG*** sa...

Många sv/v bilder är analoga och då använder jag sv/v film. Om jag tar bilden digitalt så konverterar jag i Lightroom. M9 är dyr du... så nej. Köpte min M8 begagnad.

Sintran sa...

Kul! Försöker lära mig lightroom. Gillar den mer och mer.

Är oxå inne på analoga spåret just nu. Körde en rulle FP4 genom en Nikon FM med 35/2.0 och sicka flashbacks man fick... (analoga har legat i träda i typ 15 år) Underbar känsla att "tvingas" ställa in allt manuellt. Var dock för lat att soppa själv så crimson fick framkalla (och skanna).

/A

Anonym sa...

Tänk vad par det finns och dom kan dyka upp överallt. Fast formen verkar vara densamma både där och här på dom.
Morgan

JAE sa...

Vad kul att se vilka andra talanger du har Johan. Jag beundrar dina foton. Det är en svår konstform.

Caroline F sa...

Gillar dina bilder. Jag har en nästan 10 år gammal bild som är väldigt lik den du har tagit från Redondo, fast färg och nattetid. Ska leta upp den :)

Martin sa...

Grattis till dom fina recensionerna av Drömmen om Herrön. Dessutom en ytters habil insats i Roasten av Robert. Dev vista jag i.o.f. redan inna eftersom jag såg det på plats.

S sa...

Din roast av Robert Gustavsson var absolut bäst! Du är helt galen & helt underbar. Love you. :)