torsdag, april 07, 2011

Somarturné

Jag skall ut och köra standup i sommar. Tillsammans med Henrik Schyffert, Magnus Betnér, Fredrik Lindström, Marika Carlsson och Peter Apelgren kommer vi att åka runt lite på västkusten vecka 30 under namnet Badjävlar. Vi gör endast sex föreställningar. Är du i krokarna så häng på. Biljetter finns på på Ticnet.



Några av förändringarna från förra året är att Peter Aplegren är med under hela turnén och att jag inte kommer att klippa mig i Falkenberg detta år. En tant som pratade i telefon under klippningen kapade allt mitt hår innan jag hann protestera. Jag såg ut som en statist i Prison Break när jag kom ut därifrån. Nej. Inte igen.

7 kommentarer:

Hummlis sa...

Fast jag tycker att du blev jäkligt snygg!

Marie sa...

Hej Johan!

Helt underbara gatubilder (och övriga bilder... förstås) :)!

Ha det gott och på återseende // Marie

Björn sa...

Jag gillar också den kortare snaggen!

Dahlhöjd sa...

Ha ha ha!!!! :) Du får se till att Schyffert håller i din ficka under föreställningen... /J

Kontot är kapat men kan dessvärre inte tas bort sa...

haha ... kan man inte bara trycka på GILLA-knappen här?

Linda sa...

Ha! Ha! Det kunde dock varit värre! Ett tips är att också undvika drop-in i Halmstad... :-)

Anonym sa...

Mycket snygg.