lördag, december 08, 2007

Parlamentet


Spelade in Parlamentet igår. Det var svettigt. Robert och Annika på rött lag. Jag och Petra på blått. Jag minns inte så mycket. Det är ju alltid en helt surrealistisk upplevelse att banda det där men minns att jag kände att det var trögt i inledningen av Tips från coachen och fick slänga in några jokes från min stand up för att få loss publiken och sen såg jag Roberts leende i ögonvrån. Misstänker att han log för jag kämpade rätt bra med begränad utdelning så då flög fan i mig och så släppte jag loss fullständigt. Jag röjde precis överallt och lyckades ha sönder min stol. Kolla så ser ni att jag sitter snett efter min tips. Stolen lutar som tornet i Pisa. Jag låg på golvet och skrek efter kärlek och så avslutade jag med att göra ett stagedive över publiken samtidigt som jag skrek "Ta emot min kärlek. Jag är styrd av Kay Pollak..."

Jaaa... pappa är på jobbet...

Jag vet inte vad som kommer med. Dom klipper ju bort mer än hälften.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha...
Nixon knappen va med va? som priken över i:et.

Anonym sa...

bra att du satte ner foten en gång för alla. kanske börjar jag kolla på parlamentet efter detta här. men jag sa bara kanske.

Anonym sa...

Ja det var bra! Jag väntar på att någon ska säga "vad fan är det för program vi är med i, dom har ju inte ändrat ett jota på fem år... varför sitter vi här!"

Anonym sa...

Du var fan bäst igår i parlamentet!!

Anonym sa...

Håller med inlägget innan, du hade bra energi!
Och blått vann mot Gustafsson, det är inte ofta!

Anonym sa...

Fråga kolon: Hur mycket av Parlamentet är improvisation?