lördag, november 07, 2009

Skateboarder

4 kommentarer:

Anonym sa...

Läcker bild.
Jag lekte lite härom kvällen och plåtade killar med skateboards, men jag blev inte nöjd... Ska gå iväg en annan kväll och se om jag kan göra något igen...

Justina sa...

Är den tagen i el Raval i Barcelona? Tycker det liknar museet contemporani, eller hur det heter. Bilden är mycket bra, en skön bladning av rörelse och stillhet, raka och kurviga linjer, opacitet och transparenser, fint.

miriam sa...

med risk att låta som en väldigt popig tjej så skulle jag höjt kontrasten bara en aning. och beskärt bort en rand på väster kant och översidan. fokusera mer på skateboaardåkaren och det vitare huset.

Malin sa...

Schnyggt! Barcelona it is va? Bodde på hotell mitt emot den där "parken" för ett par veckor sedan känns det som.