söndag, februari 15, 2009

Tillbaka i soprummet


Äntligen får jag ladda upp i mitt soprum igen. Stadsteatern har ett soprum där jag alltid brukar ladda upp inför föreställning. Jag har använt det vid varje produktion som jag gjort på stadsteatern sedan 2001. Det ligger intill lilla scenen. Tyvärr så spelar jag på Bryggan nu men det hindrar ju inte mig från att smita ner till Lilla scen och ladda upp i deras soprum. Om ni inte känner till vad jag menar med mitt soprum så lyssna på det första inslaget i mitt sommarprogram från 2006 så förstår ni. Bilden ovan är från igår och bilden under från 2003. Soprummet är the shit. (Jag har dessutom en betydligt bättre digitalkamera nu än 2003)

6 kommentarer:

Annica sa...

Att ha någonstans att ladda upp är kalasbra! Good for you!

Ska lyssna på ditt sommarprogram alldeles strax! =D

Anonym sa...

Luktar det inte märkligt där?

Hanna sa...

länken till sommmarprogrammet fungerar inte :-(

Anonym sa...

Skönt med ditt egna space!

Anonym sa...

inte bara bättre kamera. ser minsann ut som om du skuttat i lite stiligare fodral också^^
keep up the good work!
stort fan av allt du gör!

Unknown sa...

Du har en bra mycket kortare fotograf med.