tisdag, november 27, 2007

Oj! Aj! och Hurra! på Norra Brunn

Kom precis hem från mitt gig på Norra Brunn. Det blev... intressant. Började med att improvisera med publiken och det gick bra. Fick in några skämt och höll väl på i tio minuter men sen fick jag för mig att jag skulle testa lite nytt material som jag haft problem med tidigare och det blev ju inte roligt den här gången heller. Tyvärr så gjorde Elite Plazas telefonterror sig påmind. Jag var väldigt trött. Bröt ett antal rutiner och gick vidare. Det blev lite konstig stämning pga detta. Men jag orkade inte köra rutinerna och tyckte bara att dom sög. Vilket jag sa. Högt och tydligt. Publiken visste inte riktigt vad dom skulle tycka. Med all rätt. Men så är det. Jag är ingen maskin. Avslutade sedan med säkert material och då gick det bra igen... Men ett svajjigt gig blev det. Tyvärr. På det igen imorgon. Skall försöka sova ut ordentligt. Här hemma har vi inga trasiga telefoner som stressväcker en mitt i natten. Jävla Elite Plaza. Det är deras fel. :-) Men jag kör ju imorgon också. Innan Johan Glans. Inte efter. Där går gränsen. Han får stänga. :-)

Inga kommentarer: