söndag, november 04, 2007

Så blev det....

Skulle betala räkningar på mitt företag via internetbanken och upptäckte att ALLA pengar var borta. Vartenda öre. Banken har av någon anledning konfiskerat alla mina bolagspengar. Det var som en sådan där mardröm man kan ha. Jag satt med en hög räkningar i handen och en nolla på skärmen. Jaha ja... Hej på dig du. Vilken oskön siffra du är. Någonstans började jag tänka. Kan jag har jobbat för lite? Är jag på väg in i en konkurs? Att jobba mer än vad jag gör det går inte så det måste vara banken som gjort något förhastat. Jag lär väl få reda på det på måndag om jag inte hunnit hänga mig innan dess. Annars får jag vä börja umgås med Leila K

3 kommentarer:

Anonym sa...

IN DA HOUSE? Nope,
ON THE PARKBÄNK!
(Är inte R.Gustavsson en tät djävel förresten...?)

Anonym sa...

Ha ha ha...det sista konstaterandet att du skall börja hänga med Lelia K är klockrent. Så där by the way. Väldigt snyggt levererat.

Anonym sa...

Laila K? Inte Laila Freivalds då?